کاغذ صافی باند سفید 7 سانت گرید 589/2 کد کالا 10300108 ساخت کمپانی whatman
کاغذ صافی 7 سانت سفید گرید 589/2 با کد کالا 10300108 ساخت کمپانی واتمن، یک نوع کاغذ صافی آزمایشگاهی است. این کاغذ صافی برای استفاده در فرآیندهای فیلتراسیون، جداسازی، خشک‌کردن و تصفیه نمونه‌های آزمایشگاهی به کار می‌رود. گرید 589/2 به معنی گونه کاغذ صافی واتمن است که برای فیلتراسیون ذرات کوچک و متوسط مناسب است. همچنین، سایز 7 سانتیمتر این کاغذ صافی آزمایشگاهی، برای محیط‌های آزمایشگاهی با فضای کم و تعداد نمونه‌های کم مناسب است.


کاغذ صافی 7 سانت سفید گرید 589/2 کد کالا 10300108 ساخت شرکت واتمن یک کاغذ فیلتر متوسط ​​است که برای جداسازی ذرات سنگین و نیمه سنگین در محلول های آبی و محلول های غیر آبی استفاده می شود. این کاغذ صافی با دوام و بادوام است و می تواند با محلول های قلیایی و اسیدی مقابله کند. همچنین این کاغذ صافی با قطر 7 سانتیمتر بوده و با گرید 589/2 عرضه می شود که برای استفاده در آزمایشگاه های شیمیایی، بیولوژی، فیزیک و دیگر زمینه های علوم مورد استفاده قرار می گیرد.


در هنگام خرید کاغذ صافی برای استفاده در آزمایشگاه، به چند نکته مهم توجه کنید:

1- گرید: گرید کاغذ صافی بسته به نوع آزمایش و تراکم مورد نظر انتخاب می‌شود. گرید کاغذ صافی نشان‌دهنده تعداد دانه‌های موجود در هر سانتی‌متر مربع کاغذ است. برای مثال گرید 1 باعث نمایش یک دانه در هر سانتی‌متر مربع می‌شود، در حالی که گرید 5 یا 6 باعث نمایش بیش از 100 دانه در هر سانتی‌متر مربع می‌شود.

2- سایز: سایز کاغذ صافی نیز باید با نوع روکش و قابلیت نگهداری در دستگاه‌های مورد استفاده سازگار باشد. اغلب سایزهای مختلفی برای کاغذ صافی در بازار موجود است که می‌توانید به نیاز خود از بین آن‌ها انتخاب کنید.

3- مارک: برند و تولیدکننده کاغذ صافی نیز می‌تواند بر کیفیت و دقت نتایج آزمایش تأثیر بگذارد. برندهای مطرحی مانند Whatman، Merck، Millipore و... در بازار موجود هستند که تجربه و کیفیت خوبی دارند.

4- قابلیت جذب: قابلیت جذب و تصفیه نمونه توسط کاغذ صافی نیز باید مورد توجه قرار گیرد. باید از یک کاغذ صافی با قابلیت جذب بالا و کمترین میزان جذب نامطلوب و ناخالصی استفاده کنید.

5- قابلیت نگهداری: مهمترین نکته این است که کاغذ صافی باید برای مدت طولانی قابلیت نگهداری و استفاده داشته باشد. برخی از کاغذهای صافی تنها قابل استفاده در شرایط خاصی هستند 
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۱,۷۳۷,۵۱۴ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ