محلول رزین پرفلورینه حاوی نافیون 1100W آلدریچ 25 میلی کد 274704
  • 274704
  • سیگما آلدریچ
  • محلول رزین پرفلورینه حاوی Nafion™ 1100W
  • 5 وزن درصد در الکل های آلیفاتیک پایین و آب، حاوی 15-20 درصد آب است
  • مترادف (ها): Nafion 1100EW
  • شماره CAS: 31175-20-9
توضیحات کلی
ما متعهد هستیم که محصولات جایگزین سبزتر را برای شما بیاوریم که به یک یا چند اصل از 12 اصل شیمی سبزتر پایبند هستند. این محصول برای بهره وری انرژی بهبود یافته است. جزئیات را در اینجا بیابید.
کاربرد
محلول رزین پرفلورینه Nafion™ به طور گسترده به عنوان یک ماده الکترولیتی استفاده می شود. می توان از آن در تشکیل غشای کامپوزیتی با اکسیدهای فلزی استفاده کرد. این غشاء تشکیل سلول های سوختی غشای تبادل پروتون (PEM) از نظر شیمیایی پایدار را تسهیل می کند. ممکن است برای بهبود تشخیص و انتخاب بیومارکرها روی لایه‌های فلزی مزوپور پوشانده شود. همچنین ممکن است یک ماده الکترود مرکب با گرافن برای حسگرهای زیستی گلوکز تشکیل دهد.
Nafion™ برای اصلاح غشاها در مطالعه پدیده های حمل و نقل استفاده شد. محلول Nafion™ به عنوان یک الکترولیت در مطالعه فعالیت کاتالیزوری الکتروکاتالیست های PtIr استفاده شد. از این سوسپانسیون در تهیه بیواند آلدوز دهیدروژناز (ALDH) نیز استفاده شد. در مطالعه دیگری به عنوان جزئی از الکترولیت در بررسی حالت های شکست مکانیکی-الکتروشیمیایی اتصالات آهن مورد استفاده قرار گرفت. 3
مواد پشتیبانی کننده برای یک سیستم یکپارچه که از انرژی خورشیدی برای هدایت واکنش های شیمیایی استفاده می کند. به عنوان یک کاتالیزور سوپراسید برای سنتز آلی عمل می کند. هنگامی که به عنوان کامپوزیت فلزی تشکیل می شود، می تواند به عنوان محرک ماهیچه مصنوعی، الکترولیت جامد برای تجزیه و تحلیل گونه های الکترواکتیو در محیط های آلی، یا به عنوان الکترود در الکتروسنتز آلی استفاده شود.

رزین نافیون

رزین پرفلورینه

آلدریچ

کد 274704

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۱۲,۵۱۰,۰۴۱ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ