فیوم هود روتین آزمایشگاهی
فیوم هود روتین  آزمايشگاهي ساخته شده از اسلکت پروفيل فلزي استاندارد به ابعاد سطح مقطع ۳۰×۳۰ يا ۳۰×۵۰ ميليمتري (بانتخاب خريدار) که بصورت دو قسمتي ساخته ميشود با بدنه و کمد بندي از MDF روکش ملامينه به ضخامت ۱۶ ميليمتر با دربهاي Postformed ميباشد. اين هود داراي صفحه هدايت خروج گازهاي سنگين به ميزان تقريبي ۸۵% با درب شيشه اي لامينه شده که با وزنه هاي داراي حرکت مخفي متصل به آن با حالت بي وزني در داخل ريل بصورت عمودي حرکــت ميکند.
رويه سطح کاري هود از جنس سراميک سرامیک ویژه لابراتوارهای پیشرفته و حساس ، مانند آزمایشگاه های بسیار خطر پذیر شیشه و کانیها و یا آزمایشگاه های با کاربردهای شیمیایی ، بیوشیمی ، بیولوژیک ، صنایع بـزرگ و استراتژیـک که از clay بـا ترکیبات خاص در ۱۲۵۰ درجـه سانتیگـراد  ویتریفایـد  شـده و بصـورت پانـل هـای بـزرگ یکپـارچـه دارای ضخامـت حداقل دو سانتیمتـر و بـدون تابیدگی  ، جهـت رویـه هودهای آزمایشگاهی به کار برده میشود. این سرامیکها ضد خوردگی بوده و در مقابل حلالهای آلی ، اسیدهای قوی ( بجز اسید هیدروفلوریک) و همچنیـن قلیایـی هـا ( بازها و ....... ) و نیز در برابـر خراش ، تراشیدن و سایش ( باستثنای کاربوراندم ) مقاوم است و بهمین علت هیچگاه نیاز به تعمیرات نخواهد داشت و همواره مانند روز اول بکارگیری ، زیبا بنظرمیرسد. این سرامیک ها بصورت پانل های یکپارچـه بزرگ (ابعاد هر پانل ۱۲۰×۱۵۰ و با ضخامت دوسـانتیمتر) در برابر شعـله وحـرارت تا ۱۲۵۰ درجه سانتیـگراد مقاومـت داشتـه و درعین حال با حداکثـر جذب آب ۰/۰۰۵درصد( ۰/۰۰۵%) -که بسیـار بالاتر از اسـتانداردهـای تعیین و تعـریـف شـده است ـ در مقابل باکتریـهای و همچنین نم و رطوبت نیز کاملاً مقاوم است که طول عمر بسیـار بالا  (مادام العمری ) را برای این سرامیکها باعث میشود . این خواص باعث سادگی درعاری و تمیز نمودن سطح سرامیک از وجود آلودگیها و باکتریها و نتایج آزمایشها می شود که عایق بودن و مقاومـت در برابر اشعه  UVرا نیز باید بآن اضافه نمود.
این سرامیک ها نیاز به هیچگونـه زیـرسـازی ( مانند MDF و یـا مشابـه آن ) نـدارد و کاملاً سلامتـی انسان و محیط آزمایشگاه و محیط زیست تامین میگردد. استانداردهای DIN28062 و DIN12915 در تولید این سرامیک ها رعایت شده ، ضمـن آنکه تست عـدم وجـود خواص رادیواکتیـوی در زمـان بکارگیـری مواد اولیـه ، همواره انجام میشـود ( یک عمـل استثنایـی بالاتر از استانداردها ) ، کـه در حقیقت حافظ سلامتـی پرسنـل آزمایشگاه در طول سالهای کاری آنان است (کـه ممکن است در دراز مدت، اثرات نامطلوب داشته باشد) .
اندازه رویه این هودها از پانل های سرامیکی آزمایشگاهی با ضخامت دو سانتیمتر و ابعاد یکپارچه بدون برش و درزبه ابعاد اعلام شده و با بهره گیری از  لبه های فرم دار و برجسته مخصوص جهت جلوگیری از ریزش مایعات و اجسام خواهد بود که برروی آن تعبیه خواهد شد.

این سرامیک ها همواره با تمیز کردن مختصر ، همانند کیفیت روز اول ، خود را نشان خواهد داد ، ضمن آنکه سرمایه گذاری مطمئنی است و همواره حتی در جابجایی هود ها ، قابل استفاده خواهد بود.
اين هود داراي يک سري چهار عدد شير آلات آزمايشگاهي کنترل از خارج (گاز سوخت، هواي فشرده، خلاء و آب سرد) ساخت اروپای غربی به همراه نازل هاي خروجي پوشش داده شده و محفوظ از مسير گازهاي خروجي و داراي ايمني کامل بانضمام کاپ سينک سراميـکي خارجی بابعاد تقريبي ۱۵×۳۰ (عمق ۱۵ سانتيمتر) به همراه زير آب مربوط خواهد بود. يکعدد پريز برق روکار درب و ارت دار (موسوم به باراني) ۱۶ آمپر ۲۲۰ ولت تک فاز استاندارد در خارج هود ، و يک عدد پريز نيز بصورت وارونه در داخل هـود نصب ميشـود . ونتيلاتور (فن) تخليه هواي داخل هود به ظرفيت تقريبي ۴۰۰ فوت مکعب بر دقيقه با حلزوني پلي مري و مجهز به پروانه ضد اسيد پلي مري (فن کاملاً غير فلزي) و موتور استـاندارد که باتوجه به صفحه خروج گازها و مسيرهاي هوا، بخوبي در محل مناسب تعبيه ميشود. اين هود بابعاد تقريبي، ارتفاع ۲۵۰ و عمق ۷۵ و عرض (طول کاري) ۱۵۰ سانتيمتر شامل دستگيره و کابل کشي و کليدهاي لازم بوده و لوله کشي آن مشابه سيسـتم پيشـرفته JOHN GUEST در مقاومـت ها و فشـارهـاي تعـريف شـده طبـق اسـتاندارد 61و NSF51 و DIN 7337874324 ميباشد که با اتصالات مربوط به خود اجرا ميگردد و کلاً آماده بهره برداري ، به ورودي تأسيساتي و خروجي لوله هواکش سالن آزمايشگاه متصل ميگردد.
لازم بذکر است که اضافه کردن هرگونه شيرآلات مخصوص (مانند گازهاي خالص و...) پس از بررسي ايمني و ساير شرايط لازم و همچنين اضافه کردن فيلترهاي با راندمان پايين، بر اساس توافق کتبي ميسر ميباشد.
انجام کارهاي اضافي مانند نصب شيرآلات قطع سريع (يا مشابه) و همچنين نصب تابلوي برق بانضمام کليدهاي مينياتوري و کابل کشي مربوطه، صرفاً با پرداخت هزينه مصالح توسط خريدار، بصورت رايگان توسط اين شرکت انجام پذير است.

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

هود شیمی تمام MDF
۳,۸۵۰,۰۰۰تومان
هود شیمی
۳,۵۰۰,۰۰۰تومان
bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ