قیمت لانولین - خرید لانولین - مشخصات لانولین
German Lanolin لانولین المان
این لانولین بی بو و با رنگ روشن می باشد
لانولین (از لاتین lāna "پشم" و oleum "روغن") که زرده پشم ، موم پشم یا گریس پشم نیز نامیده می‌شود، مومی است که از غدد چربی حیوانات پشم‌دار ترشح می‌شود. لانولین مورد استفاده انسان از نژادهای گوسفند اهلی است که به طور خاص برای پشم آنها پرورش داده می شود. از نظر تاریخی، بسیاری از فارماکوپه ها از لانولین به عنوان چربی پشم ( adeps lanae ) یاد کرده اند. با این حال، از آنجایی که لانولین فاقد گلیسرید (استرهای گلیسرول) است، یک چربی واقعی نیست.لانولین عمدتاً از استرهای استرول تشکیل شده است. خاصیت ضد آب بودن لانولین به گوسفندان در ریختن آب از پوشش خود کمک می کند. برخی از نژادهای گوسفند مقادیر زیادی لانولین تولید می کنند.
نقش لانولین در طبیعت محافظت از پشم و پوست در برابر آب و هوا و محیط است. همچنین در بهداشت پوست نقش دارد. لانولین و مشتقات آن در محافظت، درمان و زیباسازی پوست انسان استفاده می شود.
لانولین برای چه مواردی استفاده می شود؟
لانولین به عنوان یک مرطوب کننده برای درمان یا جلوگیری از خشکی، زبری، پوسته پوسته شدن، خارش پوست و تحریکات جزئی پوست (مانند راش پوشک، سوختگی پوست در اثر پرتودرمانی) استفاده می شود. نرم کننده ها موادی هستند که پوست را نرم و مرطوب می کنند و خارش و پوسته پوسته شدن پوست را کاهش می دهند.
آیا لانولین سمی است؟
لانولین از نظر پزشکی خیلی سمی نیست. لانولین درجه غیرپزشکی گاهی اوقات باعث ایجاد بثورات پوستی جزئی می شود. لانولین شبیه موم است، بنابراین خوردن مقادیر زیادی از آن می تواند باعث انسداد روده شود. بهبودی بسیار محتمل است,
آیا لانولین برای پوست شما مفید است؟
خواص نرم کنندگی و حالت دهندگی، آن را به یک ماده موثر در مبارزه با خشکی پوست و مو تبدیل کرده است. همچنین به عنوان یک مرطوب کننده برای لب های ترک خورده یا نوک سینه ها استفاده می شود. اگر به پشم حساسیت دارید، بهتر است از لانولین خودداری کنید.
لانولین از چه چیزی ساخته شده است؟
لانولین یک ماده زرد چرب است که از ترشحات غدد پوست گوسفند برای حالت دادن به پشم آنها ساخته می شود. این یک محصول طبیعی و مشتق شده از حیوانات است که از پشم های بریده شده برداشت می شود.
آیا می توانم لانولین را روی صورتم بزنم؟
آیا استفاده از لانولین برای پوست های مستعد آکنه مناسب است؟ اگرچه لانولین سبک وزن است و برای افرادی که پوست ترک خورده و خشک دارند گزینه ای عالی است، متأسفانه به طور باورنکردنی کودوژنیک است و برای افرادی که پوست مستعد آکنه دارند توصیه نمی شود . بهتر است برای خشکی لب، آرنج و پا استفاده شود.
آیا لانولین ضد قارچ است؟
لانولین همچنین دارای خواص ضد قارچی و ضد باکتریایی است که از پوست گوسفند در برابر عفونت محافظت می کند. لانولین که از غدد چربی حیوان گرفته می شود، مخلوطی از چربی پشم و 25 تا 30 درصد آب است.
جهت خرید لانولین لطفا با تلفن 09125344368 تماس حاصل فرمائید

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان

ابزار وبلاگ