حلال پروپیلن کربنات صنعتی یا همان لاک پاک کن

پروپیلن کربنات  بدون بو ، دارای نقطه جوش بالا و فرمول شیمیایی C4H6O3 است که به آرامی تبخیر می شود و می تواند رطوبت را به خوبی جذب کند.

این یک استر کربنات است که از پروپیلن گلیکول و اسید کربنیک گرفته شده و می تواند از اکسید پروپیلن و CO2 سنتز شود. فرم نور فعال این ماده را می توان از واکنش بین CO2 و اپوکسیدهای شاخه ای نیز بدست آورد.

خواص پروپیلن کربنات ؟

این ماده ترکیبی از حلالهای آلی ، متناوب ، قطبی و شفاف است که معمولاً می تواند به عنوان یک حلال در ترکیب با حلالهای دیگر یا به تنهایی برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این یک کربنات دایره ای است که معمولاً به عنوان یک حلال و به عنوان یک محیط واکنش در سنتز آلی استفاده می شود.

این شامل گروههای کربونیل ، یک ترکیب پایدار ، قابل اشتعال و کریستالی است که بیشتر به عنوان مخلوط نژادی استفاده می شود. همچنین به دلیل فشار بخار کم ، ثابت دی الکتریک و پایداری شیمیایی بالا ، آن را یک حلال الکتروشیمیایی بالقوه می دانند.

کاربرد کربنات پروپیلن ؟

این به عنوان یک پلیمر ، رزین ، فایبرگلاس ، پلی اورتان ، پاک کننده پلی استر ، به عنوان یک حلال در رزین های اپوکسی ، ریخته گری ، پوشش های سیم ، سموم دفع آفات ، محصولات چوبی ، برای حذف دی اکسید کربن از گاز طبیعی و ... نیز استفاده می شود. این ماده همچنین در پاک کننده های لاک ناخن ، مواد آرایشی ، به عنوان مثال در رژ لب ، سایه چشم و مژه و در تولید انواع چسب استفاده می شود.

این ماده همچنین برای شیرین سازی روغن و گاز مورد استفاده قرار می گیرد ، زیرا جایگزین مناسبی برای محصولات خطرناک و گران قیمت از جمله متیل دی اتانول آمین است. همچنین در مقایسه با استون بدون بو است و پوست را خشک نمی کند. بنابراین جایگزینی عالی برای استون برای از بین بردن لاک ناخن است.

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان

ابزار وبلاگ