کلاژن هیدرولیزات 15 کیلویی

کلاژن چیست؟

·      فرمول مولکولی (کلاژن): C 57 H 91 N 19 O 16

·      وزن مولکولی: 1302.5 گرم بر مول

·      نام شیمیایی: کلاژن

·      شماره CAS: 9007-34-5

 

آنها به عنوان پروتئین های فیبری ماتریکس شناخته می شوند. می توان آن را در ماتریکس خارج سلولی موجود در پروتئین و در بافت همبند یافت. در حیوانات از فراوان ترین پروتئین هاست.

حداقل 16 نوع کلاژن وجود دارد. با این حال، 80-90٪ از آنها از نوع I، نوع II و نوع III تشکیل شده است.

30 درصد پروتئین بدن که بافت های بدن را تشکیل می دهد، پروتئین بافت همبند کلاژن است.

کلاژن ها را می توان در بسیاری از بافت های بدن یافت. سلول ها کلاژن تولید می کنند. پس از سن معینی در بدن انسان، تولید کلاژن کاهش یافته و به مرور زمان متوقف می شود.

 

اسامی دیگری برای کلاژن

·      Collagen

·      کلاژن

·      پودر کلاژن

·      کلاژن نوع 1

·      کلاژن نوع 2

·      کلاژن نوع 3

·      کلاژن گاوی

·      غضروف مفصلی گاو

·      کلاژن 99%

·      کلاژن هیدرولیز

کلاژن چگونه تولید می شود؟

اطلاعات دقیقی در مورد تولید این ترکیب وجود ندارد. با این حال، تولید کلاژن از تاندون گاو با محلول دی سدیم هیدروژن فسفات و کلرید پتاسیم استخراج می شود. سپس ترکیب حاصل شسته و خشک می شود تا محصول نهایی به دست آید.

 

خواص فیزیکی و شیمیایی کلاژن چیست؟

این یک الکترولیت است که خاصیت آمفوتریک از خود نشان می دهد. آنها می توانند بار منفی یا مثبت در سطح pH مشخصی با توانایی تجزیه ایجاد کنند. همانطور که از اینجا می توان فهمید، کلاژن می تواند به حالت های باردار مثبت و منفی تبدیل شود.

 

کلاژن ها ویسکوزیته متفاوتی دارند. هر چه دما کمتر باشد، ویسکوزیته بالاتر است.

محلول های آبی آن ماهیت کلوئیدی دارند و ویسکوزیته مشخصی دارند.

ترکیب پروتئین های کلاژن (Collagen) به شرح زیر است:

·      آسپارتات

·      آلانین

·      آرژنین

·      گلیسین

·      سایر اسیدهای آمینه

·      گلوتامات

·      پرولین و هیدروکسی پرولین

موارد استفاده از کلاژن (Collagen) کجا هستند؟

1.   پوست انسان به مرور زمان در معرض پیری قرار می گیرد. بنابراین از کلاژن (کلاژن) محصولات آرایشی و بهداشتی برای رفع چین و چروک روی پوست و ایجاد ظاهری صاف و صاف استفاده می شود.

2.   در ساخت کرم های روز برای به دست آوردن پوستی نرم و جوان استفاده می شود.

3.   در ساخت تونیک که یکی از محصولات آرایشی است که با مرطوب کننده و سرم استفاده می شود استفاده می شود.

4.   این ماده همراه با مواد حاوی اسیدهای آمینه بسیاری در ساخت سرم های مراقبتی حاوی اسید هیالورونیک و بسیاری از پپتیدها استفاده می شود.

5.   در تولید سرم های نرم کننده و مرطوب کننده استفاده می شود.

6.   در ساخت ماسک های پوستی که برای به تاخیر انداختن پیری پوست تولید می شوند استفاده می شود.

7.   پپتید کلاژن در تولید کرم هایی که دارای خاصیت مرطوب کنندگی برای حدود 1 روز هستند استفاده می شود.

8.   این یک جزء مهم برای جبران این کمبودها در افرادی است که به هیدروکسی سیلیسین و هیدروکسی پرولین نیاز دارند. زیرا این مواد در کلاژن بیشتر از سایر پروتئین ها هستند.

عوامل موثر بر قیمت کلاژن چیست؟

قیمت کلاژن اخیراً با تشدید استفاده از آن در صنعت آرایشی و بهداشتی افزایش زیادی یافته است. تولید کلاژن یک ترکیب با هزینه متوسط ​​است، زیرا فرآیند دشواری است.

شرکت های توزیع کننده کلاژن قیمت این ماده شیمیایی را کنترل می کنند. اگر مقدار کالا زیاد باشد، قیمت ها برای مدت کوتاهی کاهش می یابد.

فروش کلاژن

مواد شیمیایی با بسته بندی های تعیین شده در استانداردهای بین المللی بسته بندی می شوند. اینها به روش ریختن، از پایین ترین بسته، به بزرگترین بسته یا با تانکر فروخته می شوند. اینها می توانند در بسته بندی های 1 گرمی، بسته بندی های 1 تنی بزرگ در بسته بندی های مختلف درام کارتنی یا بطری های پلاستیکی باشد.

شرکت های فروش کلاژن در استان های مختلف با قیمت های متفاوتی این محصول را به فروش می رسانند. قیمت کلاژن در هر کیلوگرم در یک سال گذشته 1.5 برابر افزایش یافته است. شرکت‌های عرضه‌کننده تولید کلاژن (Collagen) و استان‌هایی که کلاژن (Collagen) در آن فروخته می‌شود به شرح زیر فهرست شده‌اند. شرکت‌هایی که کلاژن (Collagen) تولید می‌کنند، به شرکت‌هایی که بیشترین کلاژن (Collagen) را می‌فروشند، توزیع می‌کنند. به این ترتیب آنها شبکه فروش کلاژن خود را گسترش می دهند و به کاربران نهایی بیشتری دسترسی پیدا می کنند.

 

ü   شرکت های فروش تهران

ü   شرکت های فروش اصفهان

ü   شرکت های فروش شیراز

ü   شرکت هایی که در مشهد کلاژن را ​​می فروشند

ü   شرکت هایی که در تبریز کلاژن را می فروشند

ü   شرکت های فروش ارومیه

ü   شرکت های فروش اردبیل

ü   شرکت های فروش رشت

ü   شرکت های فروش ساری

ü   شرکت های فروش گرگان

ü   شرکت هایی که در بجنورد کلاژن را می فروشند

ü   شرکت های فروش بیرجند

ü   شرکت های فروشنده در زاهدان

ü   شرکت های فروش کرمان

ü   شرکت هایی که در یزد کلاژن را می فروشند

ü   شرکت هایی که در سمنان کلاژن را می فروشند

ü   شرکت هایی که در اهواز کلاژن را می فروشند

ü   شرکت هایی که در کرمانشاه کلاژن را می فروشند

ü   شرکت های فروش سنندج

ü   شرکت هایی که درهمدان کلاژن می فروشند

خرید کلاژن

قیمت کلاژن به عوامل زیادی بستگی دارد. همانطور که از مناطق صنعتی دور می شوید، قیمتهای کلاژن افزایش می یابد. زیرا شرکت هایی که کلاژن در آنها انبارمی شود شرکت های وارداتی هستند. اینها عموماً در استان هایی هستند که این صنعت در آنها توسعه یافته است. بنابراین، با دور شدن از مناطق صنعتی، قیمت کلاژن در هر کیلوگرم افزایش می یابد.

 

از کجا کلاژن بخریم؟

کلاژن توسط بسیاری از شرکت ها فروخته می شود. شرکت هایی که عمده فروشی می کنند از نظر قیمت مزیت دارند. اگر از شرکت های عمده فروشی خرید کنید، از نظر قیمت مزیت زیادی خواهید داشت. به این ترتیب شرکت هایی که به فروش عمده می پردازند می توانند مواد اولیه خود را در مدت زمان کوتاهی بفروشند و به پول تبدیل کنند. قیمت کلاژن (Collagen) با کاهش مقدار واحد کلاژن (Collagen) افزایش می یابد. قیمت عمده فروشی کلاژن در بسیاری از فروشندگان متفاوت است. شرکتی که بیشترین مقدار ماده شیمیایی کلاژن (Collagen) را وارد می کند از نظر قیمت عمده فروشی کلاژن (Collagen) مزیت دارد. قیمت کلاژن (Collagen) بسته به شرکت هایی که کلاژن در آن فروخته می شود متفاوت است. زمانی که محصولاتی با ارزش افزوده بالا تولید می شوند، قیمت کلاژن افزایش می یابد.

 

برای خرید کلاژن چه باید کرد؟

وقتی می گوییم کلاژن بخرید، آزمیران یکی از بهترین عمده فروشان شیمیایی است که می تواند بهترین قیمت را تضمین کند. اگر میگویم کلاژن بخرید، شریک شما آزمیران خواهد بود. هر کسی که با جستجوی یک ماده شیمیایی با گفتن «کلاژن بخر» با آزمیلکس روبرو میشود، توجهی که شایسته آن است، بهترین ماده شیمیایی مورد نیاز و مناسب ترین ماده شیمیایی نسبت به قیمت را خواهد یافت.

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۳۸۰,۰۰۰ تومان

ابزار وبلاگ