گلیکولیک اسید 25 کیلویی آلمانی

قیمت اسید گلیکولیک (اسید گلیکولیک) به طور مستقیم با قیمت مواد شیمیایی مورد استفاده در تولید این ماده شیمیایی تغییر می کند. با افزایش قیمت اسید اگزالیک، اسید نیتریک و هیدروکسید سدیم، قیمت این ماده شیمیایی افزایش می یابد.

با افزایش مناطق استفاده از اسید گلیکولیک، قیمت ها در حال افزایش است. با افزایش استفاده در بخش لوازم آرایشی، قیمت ها اخیرا افزایش یافته است.

گلیکولیک اسید چیست؟

·      فرمول مولکولی (اسید گلیکولیک (Glycolic Acid)): C2H4O3

·      وزن مولکولی: 76.05 گرم بر مول

·      نام شیمیایی: 2-هیدروکسی استیک اسید

·      شماره CAS: 79-14-1

جهت خرید اسید گلیکولیک با تلفن 09194568799 تماس بگیرید

به آن اسید هیدروکسی استیک نیز می گویند. این ماده شیمیایی کوچکترین اسید آلفا هیدروکسی است. ماده شیمیایی این گروه به اختصار AHA نامیده می شود.

این یک ترکیب مهم با عملکرد در زمینه محصولات مراقبت از پوست با کیفیت در صنایع آرایشی و بهداشتی و پوست در صنعت داروسازی است.

اثر محرکی بر تولید کلاژن و الاستین در پوست دارد.

 

اسامی دیگر به شرح زیر است:

·      اسید استیک، 2-هیدروکسی

·      آلفا هیدروکسی استیک اسید

·      گلیکوزید

·      GlyPure

·      گلیکولات

·      غلظت 70 درصد

·      هموپلیمر گلیکولیک اسید

·      79-14-1

چگونه اسید گلیکولیک تولید می شود؟

اسید گلیکولیک به طور طبیعی در برخی از گیاهان و سبزیجات یافت می شود.

این تولید اسید آلفا هیدروکسی استیک با هیدروکسید سدیم اسید مونوکلرواستیک هیدرولیز می شود . دمای واکنش در اینجا در محدوده 90 درجه سانتیگراد تا 130 درجه سانتیگراد است.

پس از این واکنش غلظت 60 درصد گلیکولیک اسید و نسبت معینی از کلرید سدیم به دست می آید. می توان آن را با روش استخراج اسید با استون انجام داد تا نمک موجود در محلول حذف شود.

یکی از روش های تولید اسید گلیکولیک می تواند با روش احیای الکترولیتی اگزالیک اسید محقق شود.

می توان آن را با اکسید کردن گلیکول با اسید نیتریک رقیق تولید کرد.

یکی از روش های تولید هیدرولیز اسید مونوکلرواستیک به اسید گلیکولیک پس از استفاده از هیدروکسید سدیم اضافی در طی تولید سدیم کراسکارملوز است.

 

خواص فیزیکی و شیمیایی اسید گلیکولیک چیست؟

·      آلفا هیدروکسی استیک اسید موجود در بازار به شکل مایعی بی رنگ، شفاف و شفاف است. اسید گلیکولیک خالص به شکل یک جامد بی رنگ و بدون رنگ وجود دارد.

·      بویی ندارد.

·      نقطه جوش آن 100 درجه سانتیگراد است.

·      نقطه ذوب آن 79.5 درجه سانتی گراد است.

·      به عنوان حلالیت، در اسید استیک، متیل الکل ، اتیل الکل ، آب و استون حل می شود.

·      حلالیت آن در آب بسیار خوب است.

 

کاربردهای اسید گلیکولیک (اسید گلیکولیک) چیست؟

1.   سلول های مرده پوست روی پوست انسان جمع می شوند. در نتیجه خشکی پوست، ایجاد آکنه و چین و چروک روی پوست ایجاد می شود. محصولات مراقبت از پوست حاوی اسید گلیکولیک (اسید گلیکولیک) برای جلوگیری از تجمع سلول های مرده پوست بر روی پوست تولید می شوند.

2.   مواد شیمیایی حاوی 2-هیدروکسی استیک اسید برای افزایش سطح رطوبت پوست استفاده می شود. به این ترتیب ظرفیت اتصال به آب پوست افزایش می یابد. اسید هیالورونیک در پوست وجود دارد. اسید گلیکولیک برای افزایش ظرفیت نگهداری آب هیالورونیک اسید استفاده می شود.

3.   لکه های پیری با افزایش سن افراد ایجاد می شود. در صنعت آرایشی و بهداشتی، از فرمول های حاوی اسید گلیکولیک برای از بین بردن این لکه های پیری استفاده می شود تا جوان تر به نظر برسند.

4.   برای کنترل pH استفاده می شود.

5.   این یک جزء مهم در آسیاب شیمیایی فلزات است.

6.   اسید آلی را می توان در فرمول های مورد نیاز استفاده کرد.

7.   در صنایع آرایشی و بهداشتی در ترکیب با محصولات ساخته شده برای روشن کردن پوست استفاده می شود.

8.   محصولات حاوی گلیکولیک اسید، تولید شده به شکل کرم، با چندین ترکیب مختلف فرموله شده اند. اینها شامل اسید سالیسیلیک ، ویتامین E و روغن ها هستند.

9.   در ساخت کرم هایی برای درمان پوسته پوسته شدن پوست استفاده می شود.

10.                گلیکولیک اسید به دلیل ساختار شیمیایی خود یک ترکیب شیمیایی است که می‌توان از آن با واکنش با کراتین موجود در ساختار مو، موها را درخشان‌تر، سالم‌تر و صاف‌تر کرد.

11.                در تولید لایه بردارهای شیمیایی تولید شده برای درمان آکنه روی پوست استفاده می شود.

12.                در فرآورده های آرایشی تولید شده برای پرکردن چین و چروک های روی پوست، جلوگیری از از دست دادن رطوبت پوست و افزایش تولید اسید هیالورونیک استفاده می شود. صمغ زانتان به عنوان تثبیت کننده در این کاربرد استفاده می شود.

13.                گلیکولیک اسید در دسته آلفا هیدروکسی اسید که از نظر درمانی موثر است برای رفع اختلالات پوستی روی پوست استفاده می شود. این در ترکیب آمفوتریک و فرم پلیمری فرموله شده است. این اختلالات پوستی جوش های سرسیاه هستند. همچنین به طور غیر مستقیم به تولید پروتئین های کلاژن کمک می کند.

14.                برای افزایش مقاومت در برابر تنش های محیطی و بیولوژیکی در گیاهان و برای رشد گیاه استفاده می شود. مناسب ترین غلظت اسید گلیکولیک در محدوده 2-500 ppm برای جلوگیری از تنش در گیاهان است. نحوه استفاده را می توان به برگ، خاک و سیستم آبیاری گیاه اضافه کرد.

 

فروش اسید گلیکولیک

مواد شیمیایی با بسته بندی های تعیین شده در استانداردهای بین المللی بسته بندی می شوند. اینها به روش ریختن، از پایین ترین بسته، به بزرگترین بسته یا با تانکر فروخته می شوند. اینها می توانند در بسته بندی های 1 گرمی، بسته بندی های 1 تنی بزرگ یا بسته بندی های درام پایین باشند.

فروش اسید گلیکولیک

شرکت های فروشنده گلیکولیک اسید در استان های مختلف با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند. قیمت کیلوگرم گلیکولیک اسید (گلیکولیک اسید) طی یک سال به 1.5 برابر قیمت افزایش یافته است. شرکت‌های عرضه‌کننده اسید گلیکولیک در زیر با سیستم سهام و استان‌هایی که اسید گلیکولیک به فروش می‌رسد، فهرست شده‌اند. شرکت‌هایی که اسید گلیکولیک تولید می‌کنند، به شرکت‌هایی که بیشترین اسید گلیکولیک را می‌فروشند، توزیع می‌کنند. به این ترتیب، آنها شبکه های فروش اسید گلیکولیک خود را گسترش می دهند و به کاربران نهایی بیشتری دسترسی پیدا می کنند.

شرکت های فروش در تهران

شرکت های فروش کرج

شرکت های فروش قزوین

شرکت هایی که زنجان را ​​می فروشند

شرکت هایی که تبریز را می فروشند

شرکت های فروش اردبیل

شرکت های فروش ارومیه

شرکت های فروش کرمانشاه

شرکت های فروش سنندج

شرکت های فروش اهواز

شرکت های فروش مشهد

شرکت های فروش اصفهان

شرکت های فروشنده  بوشهر

شرکت های فروش بندرعباس

شرکت های فروش کرمان

شرکت هایی که زاهدان را می فروشند

شرکت هایی که ساری را می فروشند

شرکت های فروش رشت

شرکت های فروش اراک

شرکت هایی که یزد می فروشند

خرید اسید گلیکولیک

قیمت گلیکولیک اسید به عوامل زیادی بستگی دارد. با دور شدن از مناطق صنعتی، اسید گلیکولیک افزایش قیمت  می یابد. زیرا شرکت هایی که گلیکولیک اسید در آنها نگهداری می شود شرکت های وارداتی هستند. اینها عموماً در استان هایی هستند که این صنعت در آنها توسعه یافته است. بنابراین با دور شدن از مناطق صنعتی قیمت هر کیلوگرم گلیکولیک اسید افزایش می یابد.

 

از کجا اسید گلیکولیک (اسید گلیکولیک) بخریم؟

توسط بسیاری از شرکت ها فروخته می شود. شرکت هایی که عمده فروشی می کنند از نظر قیمت مزیت دارند. اگر از شرکت های عمده فروشی خرید کنید، از نظر قیمت مزیت زیادی خواهید داشت. به این ترتیب شرکت هایی که به فروش عمده می پردازند می توانند مواد اولیه خود را در مدت زمان کوتاهی بفروشند و جنس خودرا به نقد تبدیل کنند. قیمت گلیکولیک اسید با کاهش مقدار واحد گلیکولیک اسید افزایش می یابد. قیمت عمده فروشی اسید گلیکولیک در بسیاری از فروشندگان متفاوت است. شرکت وارد کننده مواد شیمیایی گلیکولیک اسید در بالاترین میزان از نظر قیمت عمده فروشی گلیکولیک اسید مزیت دارد. قیمت اسید گلیکولیک با توجه به شرکت هایی که اسید گلیکولیک در آنها به فروش می رسد متفاوت است. هنگامی که محصولاتی با ارزش افزوده بالا تولید می شوند، قیمت گلیکولیک اسید افزایش می یابد.

 

برای خرید اسید گلیکولیک چه باید کرد؟

وقتی می گوییم گلیکولیک اسید بخرید، آزمیران  جزو بهترین عمده فروشان مواد شیمیایی است که می تواند بهترین قیمت را تضمین کند. اگر بگویید گلیکولیک اسید بخرید، شریک محلول شیمیایی شما آزمیران خواهد بود. هرکسی که با جست‌وجوی یک ماده شیمیایی با گفتن «اسید گلیکولیک بخر» با Azmilex روبرو شود، توجهی را که لایقش است، بهترین ماده شیمیایی مورد نیاز و مناسب‌ترین ماده شیمیایی را نسبت به قیمت پیدا می‌کند.

گلیکولیک اسید (اسید گلیکولیک) کجا فروخته می شود؟

آزمیران ازمناسب ترین عمده فروش مواد شیمیایی برای شما خواهد بود. بر خلاف ماده شیمیایی که به دنبال آن هستید، آزمیران  شما را به سطح بالاتری می رساند و محصولات شما را بهبود می بخشد.

فروشنده: آزمیران:
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۸۹۰,۰۰۰ تومان

ابزار وبلاگ