Anti-Ki67 antibody (ab15580) 100 ug

ویژگی ها و جزئیات کلیدی

·       خرگوش پلی کلونال به Ki67

·       مناسب برای: IHC-P، ICC

·       ناک اوت تایید شد

·       واکنش نشان می دهد: موش، انسان

·       ایزوتیپ: IgG

نام محصول

آنتی بادی ضد Ki67

شرح

خرگوش پلی کلونال به Ki67

گونه میزبان

خرگوش

برنامه های آزمایش شده

مناسب برای: IHC-P ، جزئیات بیشتر ICC

واکنش گونه

واکنش نشان می دهد: موش، انسان

پیش بینی شده برای کار با: موش، گوسفند، خرگوش، اسب، گاو، سگ، خوک، میمون، همستر چینی، مارموست معمولی، همستر سوریه

یادداشت های عمومی

Ab15580 در ICC/IHC آزمایش شده است. تغییر در عملکرد IHC-Fr می تواند با این آنتی بادی رخ دهد، اما ما می توانیم ثبات در IHC-P را تضمین کنیم. برخی از مشتریان با موفقیت از ab15580 در وسترن بلات استفاده کرده اند. تشخیص پروتئین های با وزن مولکولی بالاتر مانند Ki67 ممکن است در WB دشوارتر باشد. ما چندین مرحله بهینه سازی بالقوه را توصیه می کنیم: بارگیری مقادیر بالاتر پروتئین (20 میکروگرم و بالاتر)، استفاده از ژل های با درصد کمتر و/یا ژل های تریس استات، افزایش آنتی اکسیدان برای حفظ کاهش پروتئین، کاهش متانول و افزایش SDS در بافر انتقال، و افزایش زمان و ولتاژ انتقال پروتئین های بزرگتر می توانند بیشتر از پروتئین های کوچکتر در معرض تخریب قرار گیرند، بنابراین نوارهای با وزن مولکولی پایین تر ممکن است وجود داشته باشند. برای اطلاعات بیشتر یا پشتیبانی لطفا با تیم پشتیبانی علمی ما تماس بگیرید.

صنعت علوم زیستی چندین سال است که در چنگال بحران تکرارپذیری بوده است. Abcam با طیف وسیعی از آنتی بادی های مونوکلونال نوترکیب و خطوط سلولی ویرایش شده حذفی برای اعتبار سنجی استاندارد طلایی، راه را در رسیدگی به این موضوع پیشرو است. لطفاً قبل از خرید بررسی کنید که این محصول نیازهای شما را برآورده می کند.

در صورت داشتن هر گونه سوال، شرایط خاص یا نگرانی، لطفاً قبل از خرید درخواستی برای ما ارسال کنید و/یا با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید. جایگزین های پیشنهادی برای این محصول به همراه انتشارات، نظرات مشتریان و پرسش و پاسخ در زیر آمده است

به روز رسانی 1401.8.2

فروشنده: آزمیران:
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ