دستگاه آب فوق خالص ساز مدل Direct-Q5 با شماره کاتالوگ ZRQSVR5WW
سلام مشتریان عزیز و گرامی  
امروز میخوام محصولی رو براتون معرفی کنم از سری دستگاههای کمپانی مرک میلیپور آمریکا ، یک دستگاه آب خالص ساز بی نظیر که رقیب نداره و در جهان به عنوان برترین آب خالص ساز یا همان آب مقطرگیری فوق خالص شناخته میشه. این دستگاه بطور مستقیم از شیر آب تغذیه میشه و این دستگاه حجم کمی میگیره و شما میتوانید در دیوار آزمایشگاه روی قسمت شیر نصبش کنید و یا در زیر کابینتهای سینک نصب بشه روش کارش هم از فیلترهای کارتریجی استفاده میکنه و لامپ اشعه یووی که 185 نانومتری هستش این دستگاه سطح ارگانیک های آب رو بسیار کاهش میده و برای کاربردهای بسیار مهم استفاده میشه از جمله در داروسازیها در کنار دستگاههای HPLC همیشه یکی از این دستگاهها هستش که باهاش محلول سازی میکنن به نظرم میتونید از این دستگاه تو دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی یکی نصب بشه عالیه این دستگاه در روز 60 لیتر آب فوق خالص تولید میکنه و یه بازویی داره که آب رو میشه تا دومتر بعداز دستگاه انتقالش داد.  یک چیز دیگه خواستین خرید کنین یادتون نره تخفیف از فروشنده های آزمیران بگیرین ما به عنوان فروشنده این محصول آمادگی داریم خدمات نصب و راه اندازی این دستگاه رو هم براتون انجام بدیم
در ضمن اطلاعات بیشتر رو در پائین صفحه براتون گذاشتم که بصورت اتوماتیک از سایت مرک میلیپور ترجمه شده. جهت سفارش کالا همین الان تماس بگیرید کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستن 

شرح
شماره کاتالوگZRQSVR5WW
شرحسیستم تصفیه آب از راه دور مستقیم- ® 5 UV
بررسی اجمالیسیستم های Q-Direct با استفاده از طیف گسترده ای از برنامه ها در آزمایشگاه شما ، آب خالص و فراصوت را مستقیماً از شیر برای استفاده در اختیار شما قرار می دهد. سیستم های Q-Direct می توانند به مخازن یکپارچه یا خارجی مجهز شده و برای نصب در زیر نیمکت ، نیمکت یا دیوار نصب شوند. لامپ UV داخلی 185 نانومتری این سیستم سطح ارگانیک را برای کاربردهای مهم کاهش می دهد. شما می توانید کیفیت آب مافوق صاف خود را مطابق با برنامه های خود با استفاده از پولیشگرهای مخصوص استفاده نقطه ای برای حذف آلاینده های خاص مانند باکتری ها ، ذرات ، پیروژن ، هسته ها ، اخلالگرهای غدد درون ریز یا ترکیبات آلی فرار تنظیم کنید. دستگاه پخش كننده از راه دور همه کاره اين سيستم به شما کمک مي کند تا با فراهم کردن آب فوق العاده آب در محل مورد نياز خود ، بر کار خود متمرکز شوید. ضسبنسرس از راه دور می تواند تا دو متر از سیستم Direct-Q placed قرار بگیرد و در مدل های ایستاده یا دیواری موجود است.
اطلاعات محصول
اجزاء
  • این یک مرجع وب است. حروف پایان یافته "WW" با داشتن حروف کشور موجود در فاکتور شما جایگزین می شود تا کیت حمل و نقل مناسب برای کشور را داشته باشید. این تضمین می کند که شما کتابچه راهنمای کاربر را به زبان محلی و سیم برق تطبیق یافته با شبکه برق محلی دریافت می کنید.
  • قیمت ذکر شده در حال حاضر فقط با شماره کاتالوگ فوق مطابقت دارد. هر زمان و بدون اطلاع قبلی در معرض تغییر است.
  • این شماره کاتالوگ شامل مواد مصرفی ، لوازم جانبی و سایر محصولات و / یا خدماتی نیست که ممکن است در طول زمان برای نصب و عملکرد صحیح واحد تصفیه آب مورد نیاز باشد.
  • از آنجا که مشتریان ما هرکدام نیازهای خاص تصفیه آب دارند ، توصیه می کنیم خرید خود را توسط یکی از متخصصان ما تأیید کنید. ما در خدمت شما هستیم تا به شما توصیه کنیم ، در تماس با ما دریغ نکنید!
استفاده روزانه از آب محصول
  • 60 لیتر در روز
خوراک طبیعی آب
  • شیر آب قابل شرب
محصول ذرات آب<1 واحد در میلی لیتر (ذرات> 0.22 میکرومتر - با فیلترهای نقطه استفاده Millipak® یا Biopak®)
کیفیت آب
  • نوع 1
  • نوع 3
برنامه های کاربردی
کاربردیک راه حل اساسی برای آب فوق خالص و ماوراء بنفش ، مجهز به دیسپنسر از راه دور
اطلاعات بیولوژیکی
رد یونی توسط RO٪ 96٪
رد ارگانیک توسط RO99 ≥ برای MW ≥ 200
رد ذرات توسط RO≥ 99٪
محصول آب DNase<5 pg / ml (با Biopak ® پولیش)
میکروارگانیسم های آب محصول<0.1 CFU / میلی لیتر (با Millipak ® و یا Biopak ® نقطه از استفاده از فیلتر)
محصولات آبی Pyrogens<0.001 EU / ml (با Biopak ® پولیشر )
محصول آب RNase<1 pg / ml (با Biopak ® پولیش)
اطلاعات فیزیکوشیمیایی
سرعت جریان آرایش5 لیتر در ساعت
نرخ جریان5 لیتر در ساعت
مقاومت در برابر آب در دمای 25 درجه سانتی گراد
  • 18.2 MΩ · سانتی متر
محصول TOC<5 ص
ولتاژ
  • 100-230 V / 50-60 هرتز
ابعاد
قد54 سانتی متر (21.3 اینچ)
عرض29 سانتی متر (11.4 اینچ)
عمق38 سانتی متر (15 اینچ)
وزن عملیاتی12.2 کیلوگرم (26.8 پوند)
نرخ تحویل فوری آب محصول> 0.5 لیتر در دقیقه
بیانیه های استفاده از محصول
پشتیبانی اعتبار سنجیبدون پشتیبانی
دستورالعمل WEEEدر اتحادیه اروپا ، این محصول در پایان عمر خود تجهیزات ضایعات برقی و الکترونیکی (WEEE) محسوب می شود. لطفاً برای جزئیات بیشتر در مورد بازگرداندن آن برای بازیافت اینجا را کلیک کنید .

آدرس وب سایت : https://azmiran.com/21141/271297
آدرس اینستاگرام : https://www.instagram.com/p/CC1t-nfHGoA/
تلگرامم : www.telegram.me/azmiran



فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

الکترود WTW™ SenTix™ 62 pH
۱۶,۶۸۰,۰۴۱تومان
الکترود WTW™ SenTix™ 60 pH
۱۵,۹۸۵,۰۴۱تومان

ابزار وبلاگ