سرنگ هامیلتون 1میکرولاندا قابل تعویض سرتیز
سرنگ‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین وسایل در تحقیقات و آزمایشگاه‌ها، در تزریق نمونه‌های استاندارد و حلال‌ها به دستگاه‌های تجهیزاتی همچون HPLC و GC بکار می‌روند. در این مقاله، به معرفی و بررسی سرنگ‌های برند Hamilton می‌پردازیم.

شرکت Hamilton یکی از برترین تولید کنندگان سرنگ در دنیا است و تولیدات این شرکت شامل سرنگ‌های متنوعی با حجم‌ها و ویژگی‌های مختلف است. در ادامه به معرفی انواع سرنگ‌های Hamilton می‌پردازیم:

1- سرنگ‌های شیشه‌ای Hamilton:

این نوع سرنگ برای تزریق حجم‌های کوچک و همچنین استفاده در HPLC مناسب است. سرنگ‌های شیشه‌ای Hamilton با حجم‌های مختلفی از جمله 0.5، 1، 5، 10 و 50 میکرولیتر تولید می‌شوند.

2- سرنگ‌های فلزی Hamilton:

این نوع سرنگ برای تزریق نمونه‌های گازی به دستگاه GC مناسب است. سرنگ‌های فلزی Hamilton با حجم‌های مختلفی از جمله 10، 25، 50 و 100 میکرولیتر تولید می‌شوند.

3- سرنگ‌های اتوماتیک Hamilton:

این نوع سرنگ برای تزریق نمونه‌هایی با حجم بالا و تعداد تزریق‌های مکرر مناسب است. این سرنگ‌ها با حجم‌های 100، 250 و 500 میکرولیتر تولید می‌شوند.

4- سرنگ‌های لوازم جانبی Hamilton:

این نوع سرنگ شامل انواع مختلف سرنگ، سوزن، تیوب و لوله است که به عنوان لوازم جانبی برای دستگاه‌های تحلیلی Hamilton به کار می‌روند.

همچنین، برای استفاده در دستگاه های HPLC و GC، سرنگ‌های دارای مقاومت به حلال ها و مواد شیمیایی سخت نظیر مواد آلی و آلیفاتیک مانند پلی‌پروپیلن (PP) و تفلون (PTFE) پیشنهاد می‌شوند. این نوع سرنگ‌ها از ارتعاشات بیرونی و تغییر شرایط آزمایش‌های دمایی و فشاری نیز در محیط کار محافظت می‌کنند.

به طور کلی، سرنگ‌ها با توجه به نوع کاربری و نیاز آزمایشی می‌توانند با ظرفیت‌ها و گیج‌های مختلفی تولید شوند. برای مثال، سرنگ‌های با ظرفیت 10 میکرولیتر برای نمونه‌برداری و تزریق کم حجم، سرنگ‌های با ظرفیت 250 میکرولیتر برای نمونه‌برداری متوسط و سرنگ‌های با ظرفیت 1 میلی لیتر و بیشتر برای نمونه‌برداری حجیم مناسب هستند.

در نهایت، برای انتخاب مناسب‌ترین سرنگ برای دستگاه کروماتوگرافی خود، باید با توجه به نوع دستگاه و نیاز‌های آزمایشی خود، از کاتالوگ تولیدکننده و نیز مشاوران فنی محصولات استفاده کنید.
از دیگر ویژگی‌هایی که در انتخاب سرنگ باید مورد توجه قرار گیرند، شامل نوع نوک سوزن است. سرنگ‌هایی با نوک‌های تیز برای تزریق به سطحی که قابل دسترسی باشد مناسب هستند، در حالی که نوک‌های گسترده‌تر برای تزریق در سطوحی که دسترسی به آن‌ها دشوار است، مناسب‌تر هستند.

سرنگ‌های قابل تعویض سوزن هم می‌توانند در برخی از آزمایش‌ها مفید باشند. در این نوع سرنگ، سوزن به راحتی جدا شده و با سوزن جایگزین قابل تعویض است. این نوع سرنگ‌ها مناسب برای آزمایش‌هایی هستند که نیاز به تعویض سریع سوزن دارند، به عنوان مثال زمانی که سوزن در حین آزمایش گیر کرده است.

در نهایت، باید توجه داشت که استفاده از سرنگ‌های کیفیتی و با دقت بالا می‌تواند به دقت و صحت آزمایشات شما کمک کند. همچنین باید در نظر داشت که سرنگ‌ها با گذشت زمان و استفاده‌های مکرر، نیاز به تعویض دارند.

مشخصات فنی
حجم 1 میکرو لاندا
نوع سرنگ Microliter
سرنگ سری 7000
نوع پیستون فشاری (HH)
سوزن KH
مقیاس سنج 25
سبک نقطه 2
طول سوزن 2.75 اینچ (69.9 میلی متر)
قطر داخلی سوزن 0.0057 اینچ (0.145 میلی متر)
قطر سوزن خارجی 0.020 اینچ (0.515 میلی متر)
Std دوره سوزن مرده 0 میکرولیتر
مسیر سیالات SST، تنگستن
Autoclavable بله
گاز استریل کننده بله
فشار 6000 psig (413.7 bar)
حداکثر دمای 115 درجه سانتی گراد / 239 درجه فارنهایت
حداقل دما 10 درجه سانتی گراد / 50 درجه فارنهایت
قطر داخلی بشکه 0.0057 اینچ (0.145 میلی متر)
قطر بیرونی بشکه 0.308 اینچ (7.82 میلی متر)
تعداد فروش 1 سرنگ در بسته
ساخت کمپانی هامیلتون سوئیس
لطفا پس از پایان اعتبار قیمت با تلفن 88920648 یا یا تلفن همراه 09125344368 تماس حاصل فرمائید


فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان

ابزار وبلاگ