اینکوباتورCo2شرکت Memmert آلمان 108 لیتری مدل INC105med
انکوباتورCo2شرکت Memmert آلمان
انکوباتورهای CO2 در سه سایز 108و153و246لیتر موجود می باشند ودر محیط تا %20CO2 ایجاد کرده و و رطوبت را تا %97 و دما را تا C° 45 کنترل میکند.
فضای داخلی و خارجی دستگاه از جنس استیناس استل می باشد.این خصیصه باعث می شود که دستگاه محیطی امن و بهداشتی برای نمونه فراهم کرده و احتمال آ لودگی به حداقل خود می رسد.از آنجاییکه مسئله بهداشت در کار با مواد عالی بسیار حائز اهمیت است ،تمام دستگاه شامل سیستم تهویه هوا ،تانک آب و تمام سنسورها را می توان در دمای C° 160 در یک برنامه 4 ساعته استریلیزه کرد. سنسورهای CO2 توسط مهندسین ممرت به گونه ای طراحی شده اند که در طول برنامه 4 ساعته استریلیزاسیون و در دمایC° 160 هیچ گونه آسیبی نبیند. به دلایل امنیتی این پروسه تنها توسط STERI کارت ممرت انجام می گیرد.
انکوباتورهایCO2 به طور استاندارد مجهز به هستند محدود کننده رطوبتی هستند که بوسیله این محدود کننده نهایت رطوبتی که توسط ظرف آب داخل دستگاه تولید می شودرا از %97 ته %88 کاهش می دهد. علاوه بر این محدود کننده ویک سیستم رطوبتی فعال نیز وجود دارد که رطوبت مورد نیاز خود را از طریق یک زنراتور تولید بخار خشک تامین می کندو دامنه رطوبتی بین 40 تا %97 را کنترل می کند.



- ایجاد حرارت از شش سطح داخلی دستگاه یکی از فاکتورهایی است که باعث می شود رطوبتی یکسان در تمام فضای داخلی دستگاه منتشر شود و همچنین یک JACKET آلومینیومی هدایت کننده گرما در توزیع بهینه دما نقش مهمی ایفا می کند.

- نمایش سیگنالهای صوتی در صورت بلا رفتن یا پایین آمدن دما یا رطوبت از حد مورد نظرکاربر و همچنین خالی شدن تانک آب یا باز ماندن در دستگاه

- نمایشگر دمایی سه گانه ،با محدود کننده دمایی مکانیکی ،مانیتور دمایی قابل تنظیم TWW ، سیستم عملکرد امنیتی خودکار
- سیستم تشخیص خودکار داخلی با علائم هشدار دهنده صوتی و نوری


- ID کارت ( یک کارت مجاز برای جلوگیری از تحریف و تغییر در اطلاعات)

- این دستگاه قابلیت نصب نرم افزارسلسیوس را به منظور برنامه ریزی و ثبت اسنادی دارا می باشد و البته این سیستم نرم افزارFDA را نبز به صورت سفارشی دارد.

- به منظور برنامه ریزی و ذخیره اطلاعات ،این دستگاه قابلیت اتصال به پرینتر و کامپیوتر را از طریق پورت های RS232 (و RS485 به صورت سفارشی )را دارا می باشد.
تلفن سفارشات 88920648-88920649
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ