سدیم کربنات مونوهیدرات 1 کیلویی کد 106386 مرک آلمان
شرح مختصر
کربنات سدیم ، Na 2 C O 3 ، (همچنین به عنوان سودا شستشو ، خاکستر سودا و کریستال های سودا شناخته می شود) یک ترکیب معدنی با فرمول Na 2 CO 3 و هیدرات های مختلف آن است. همه شکل ها نمک های سفید، بی بو و محلول در آب هستند که محلول های قلیایی متوسطی در آب تولید می کنند. از نظر تاریخی، از خاکستر گیاهانی که در خاک های غنی از سدیم رشد می کردند استخراج می شد. از آنجا که خاکستر این گیاهان غنی از سدیم به طور قابل توجهی با خاکستر چوب (که زمانی برای تولید پتاس استفاده می شد ) متفاوت بود، کربنات سدیم به نام "خاکستر سودا" شناخته شد.در مقادیر زیاد از کلرید سدیم و سنگ آهک توسط فرآیند Solvay تولید می شود .

کاربرد 
کربنات سدیم یک ماده متداول در مواد غذایی و دارویی است. در کاربردهای دارویی، کربنات سدیم به عنوان تنظیم کننده pH یا منبع دی اکسید کربن در فرمولاسیون های خوراکی مانند قرص های جوشان یا گرانول ها استفاده می شود.

شرح کلی
نام کالا : سدیم کربنات مونو هیدرات 
نام مترادف : سودا مونو هیدرات 
نام انگلیسی : Sodium carbonate monohydrate
کد کالا : 106386
فرمول : Na2Co3XH2O
شماره Cas :  5968-11-6
جرم ملکولی :  105.99 (anhydrous basis)
بسته بندی : 1 کیلویی و 25 کیلویی پلاستیکی 
ساخت شرکت SAFC

آزمیران به عنوان وارد کننده سدیم کربنات مونوهیدرات آمادگی دارد این محصول را در اختیار آزمایشگاههای داروسازیها و صنایع غذایی قرار دهد لذا خواهشمند است درخواست خود را به شماره 09125344368 واتس آپ نمائید.

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ