1 هگزن مرک آلمان 1 لیتری کد 820639

۱-هگزن با فرمول شیمیایی C₆H₁₂ یک ترکیب شیمیایی است؛ که جرم مولی آن ۸۴٫۱۶۰۸ g/mol می‌باشد. شکل ظاهری این ترکیب، مایع بی‌رنگ است. ۱-هگزن ایزومر عاملی سیکلوهگزان است.

آزمیران به عنوان وارد کننده محصولات مرک آمادگی دارد 1 هگزن آزمایشگاهی را با قیمت مناسب و در انواع بسته بندیها مختلف در فروش اینترنتی خود در اختیار محققین دانشجویان و اساتید دانشگاهها و مراکز دارویی و غذایی قرار دهد. لطفا جهت خرید درخواست خود را به شماره واتس آپ 09125344368 ارسال کنید کارشناسان فروش فورا قیمت ، برگه آنالیز و MSDS این ماده شیمیایی را برایتان ارسال خواهند کرد.

 

·       نام مترادف : بوتیل اتیلن ، هگز-1-ان ، هگزیلن

·       نامهای انگلیسی :  Butylethylene, Hex-1-ene, Hexylene

·       فرمول : CH3(CH2)3CH=CH2

·       شماره Cas : 592-41-6

·       جرم ملکولی :  84.16

·       کد کالا : 820639

·       بسته بندیهای موجود : 5 میلی و 250 میلی و 1 لیتری و 135 کیلویی  

·       ساخت شرکت مرک آلمان    

خصوصیات ظاهری:

·       محلول بی رنگ و شفاف با بوی نفت

·       نقطه ذوب 140- درجه سلسیوس

·       نقطه جوش 60 – 66 درجه سانتیگراد

موارد مصرف : آزمایشگاههای تحقیقاتی ، آزمایشگاههای کنترل کیفی ، آزمایشگاههای پژوهشی ،

کاربرد:

·       1-هگزن را می توان به صورت زیر استفاده کرد:

یک مونومر در تولید مواد الاستومری پلی هگزن-1 (PHe) از طریق واکنش هموپلیمریزاسیون کاتالیز شده با فلز. این ماده الاستومری می تواند بیشتر در اصلاح محصولات پلاستیکی و لاستیکی مورد استفاده قرار گیرد.

·       یک کومونومر در ساخت پلی اتیلن هایی مانند پلی اتیلن خطی با چگالی کم (LDPE) و پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE). این مواد به طور گسترده در محصولات روزمره مانند کیسه های پلاستیکی، فیلم های بسته بندی، فیلم های کشاورزی و ظروف استفاده می شود.

·       حلالی در جداسازی الفین ها و پارافین ها.

·       همچنین می‌تواند در واکنش‌های کوپلیمریزاسیون همراه با ۱-بوتیلن یا پروپیلن برای سنتز کوپلیمرهای ترموپلاستیک برای افزایش استحکام ضربه، ازدیاد طول در هنگام شکست، چگالی، و شاخص جریان مذاب و ایجاد تعادل سفتی و انعطاف‌پذیری خوب استفاده شود.

موارد مشابه :

برگه آنالیز:

 

آیا 1-هگزن سمی است؟

قرار گرفتن در معرض 1-هگزن می تواند باعث سردرد، حالت تهوع، سرگیجه و بیهوشی شود. مرگ ممکن است رخ دهد . 1-هگزن یک مایع بسیار قابل اشتعال و خطر آتش سوزی خطرناک است

آیا 1-هگزن یک ترکیب آلی است؟

1-هگزن (hex-1-ene) یک ترکیب آلی با فرمول C6H12 است.

چگونه یک هگزن درست می کنید؟

1-هگزن معمولاً با دو روش کلی تولید می شود: (1) فرآیندهای برد کامل از طریق الیگومریزاسیون اتیلن و (2) فناوری هدف. یک مسیر جزئی برای رسیدن به 1-هگزن، که به صورت تجاری در مقیاس های کوچکتر استفاده می شود، کم آبی هگزانول است.

آیا 1-هگزن یک ایزومر هندسی است؟

بسته به موقعیت و هندسه پیوند دوگانه در زنجیره، چندین ایزومر هگزن وجود دارد. یکی از رایج ترین ایزومرهای مفید صنعتی، 1-هگزن، یک آلفا الفین است. هگزن به عنوان کومونومر در تولید پلی اتیلن استفاده می شود.

آیا هگزن همان بنزن است؟

بنزن یک مولکول حلقه ای است اما هگزن زنجیره ای است . در بنزن کربن های جایگزین دارای پیوند دوگانه هستند اما در هگزن تنها یک پیوند دوگانه وجود دارد. فرمول مولکولی بنزن C6H6 اما هگزن C6H12 است.

تفاوت بین هگزن و هگزان چیست؟

این است که هگزان (ترکیب آلی) یکی از پنج هیدروکربن آلیفاتیک ایزومر است، c6h14 آنها مایعات بی رنگ و فرار هستند در حالی که هگزن (ترکیب آلی) هر یک از چندین ایزومر آلکن است که دارای شش اتم کربن و یک پیوند دوگانه است.

آیا 1-هگزن در اتانول محلول است؟

هگزن در آب نامحلول و در اتانول، بنزن و اتر نفتی بسیار محلول است.

 

تاریخ اعتبار قیمت:1401/06/16

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان

ابزار وبلاگ