محلول تریپسین-EDTA ساخت کمپانی سیگما 100 سی سی با کد t4049

خصوصیات

مقولات مرتبط   آنزیم های تحلیلی و صنعتی ، شاخص کاربرد ، بیوشیمیایی و معرف ها ، بیولوژی سلولی ، کشت سلولی ،

منبع بیولوژیکی           گوشت خوک

استریل             فیلتر استریل

خط تولید          BioReagent

فرم      راه حل

mol wt          23.4 کیلو دالتون

تمرکز  0.25٪

برنامه های کاربردی)  کشت سلولی | پستانداران: مناسب

ناخالصی ها      پارووویروس گوشت خوک ، هیچ کدام شناسایی نشده (9 CFR)

pH       7.0-7.6

حمل شد           یخ خشک

دمای ذخیره سازی       −20 درجه سانتی گراد

شرح

کاربرد

کاربرد اصلی این محصول در از بین بردن سلولهای چسبنده از سطح کشت است. غلظت تریپسین لازم برای خارج کردن سلول ها از زیر لایه آنها به درجه سلول و سن فرهنگ بستگی دارد.

از محلول تریپسین-EDTA استفاده شد:

در جدا سازی سلولهای سرطانی روده ای HT29 HT در RPMI 1640 که با 10٪ سرم گوساله جنین تکمیل شده است ، در طول تعیین فرکانس سلولی نسبی نمونه های با غلظت بالا. [1]

سعی کنید خط سلول کلیوی جنینی tcA-201 انتقال یافته منتقله از انسان را تریپسینیزه کنید. [2]

برای آزاد کردن سلولهای فیبروبلاست ماوس (سلول سلول L929) به صورت آنزیمی از طریق داربست ، در طی کشت سلولی ، برای ارزیابی تأثیر چندین درمان اصلاح شده از داروهای پلی اتیلن و الیاف لاکتید 96/4 لاکتید پلی (L / D) اصلاح شده. [3]

اقدامات بیوشیمی / فیزیولوژی

تریپسین پپتیدها را در سمت C ترمینال مانده های لیزین و آرژنین قطع می کند. اگر هیدرولیز اسید در دو طرف محل برش قرار داشته باشد سرعت هیدرولیز این واکنش کند می شود و اگر یک باقی مانده پرولین در سمت کربوکسیل محل برش قرار داشته باشد ، هیدرولیز متوقف می شود. pH بهینه برای فعالیت تریپسین 7-9 است. تریپسین همچنین می تواند در قطع ارتباط استر و آمید مشتقات مصنوعی اسیدهای آمینه عمل کند. EDTA به محلول های تریپسین به عنوان یک عامل کلات کننده اضافه شده است که یون های کلسیم و منیزیم را که باعث ایجاد مبهم از پیوندهای پپتیدی که بر روی آن عمل می کند ، خنثی می کند. از بین بردن این یون ها فعالیت آنزیمی را افزایش می دهد.

 

مهارکننده های پروتئین سرین ، از جمله DFP ، TLCK ، APMSF ، AEBSEF و آپروتینین ، از جمله دیگر ، تریپسین را مهار می کنند.

اجزاء

تریپسین متشکل از یک پلی پپتید واحد زنجیره ای از 223 اسید آمینه است ، که با حذف هگزاپپتید N- ترمینال از تریپسینوژن تولید می شود که در پیوند Lys - lle peptide ایجاد می شود. توالی اسیدهای آمینه توسط 6 پل دی سولفید متصل است. این شکل بومی تریپسین ، بتا تریپسین است. BETA- تریپسین را می توان تجزیه کرد ، و در باقی مانده Lys - Ser تکه تکه می شود تا آلفا تریپسین تولید شود. تریپسین یکی از اعضای خانواده پروتئیناز سرین است.

احتیاط

این محصول بین -10 تا -40 درجه سانتی گراد یخ زده ذخیره می شود. باید از چرخه های مکرر یخ زدایی و ذوب جلوگیری شود.

یادداشت آماده سازی

این محصول حاوی فنل قرمز است. به دلیل حمل و نقل روی یخ خشک ، می توان میزان قابل توجهی دی اکسید کربن را در این بسته ایجاد کرد. این CO 2 ممکن است وارد محلول شود و pH را کمی پایین بیاورد و رنگ نارنجی را به جای صورتی مایل به قرمز نشان می دهد. محلول پرتقال هنوز برای استفاده مناسب خواهد بود ، یا می توان pH را با هیدروکسید سدیم تنظیم کرد. جوجه کشی سلولهای با غلظت تریپسین بیش از حد طولانی برای مدت طولانی می تواند به غشاهای سلولی آسیب برساند و سلولها را بکشد. حل کننده تریپسین یا رقیق آن را از یک راه حل متمرکز باید با یک محلول نمک بافر حاوی هیچ کلسیم انجام 2+ و یا از mg 2+ .

نکات ایمنی

RIDADR NONH برای همه موارد حمل و نقلWGK آلمان WGK 3Flash Point (F) قابل استفاده نیستنقطه فلش (C) قابل استفاده نیست


فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان

ابزار وبلاگ