ال-آمینو اسید اکسیداز 100 میلیگرم کد A9253
توضیحات کلی :
ل-آمینه اسید اکسیداز (LAAO) یک فلاوپروتئین با وزن مولکولی 130 کیلو دالتون است. این شامل دو زیر واحد مختلف تقریباً 70 کیلو دالتونی است. هر مولکول هولوآنزیم دارای دو مولکول فلاوین آدنین دینوکلئوتید (FAD) است.LAAO یک گلیکوپروتئین حاوی حدود 5-5٪ کربوهیدرات از جمله اسید سیالیک است. pH مطلوب تقریباً 7.5 است. این جدای از میکروارگانیسم ها و بافت حیوانات ، به ویژه در کلیه ها ، در بسیاری از زهرهای مار وجود دارد. در ناحیه N ترمینال ، یک دامنه βαβ با باقی مانده اسید گلوتامیک دارد. LAAO به زهر رنگ زرد می دهد.
کاربرد :
ل-امینو اسید اکسیداز از Crotalus adamanteus در کمی سازی پروتئین رید در فعالیت ایمین دی آمیناز استفاده شده است.
L- آمینو اسید اکسیداز (LAAO) برای تبدیل اسیدهای آمینه L به α- کتو اسیدهای مربوطه استفاده می شود. ال-آمینو اسید اکسیداز ، از شرکت سیگما ، در سنجش فعالیت لوسین آمینوپپتیداز (LAP) استفاده شده است. آنزیم بی حرکت شده و در یک روش تزریق جریان آنزیمی با تشخیص شیمی لومینسانس برای تعیین محلول L-alanine استفاده شده است.
اقدامات Biochem / Physiol :
ل-آمینه اسید اکسیداز (LAAO) از Crotalus adamanteus برای فعال سازی آن به Mg 2+ نیاز دارد . منطقه N ترمینال برای اتصال FAD ضروری است.H 2 O 2 تولید شده توسط واکنش های اکسیداسیون مبتنی بر LAAO منجر به جلوگیری از تجمع پلاکت ها و ایجاد ادم و آپوپتوز می شود.فعالیت LAAO توسط اسید etylenediaminetetraaceti c (EDTA) و فنیل متیل سولفونیل فلوراید (PMSF) مهار می شود .  یادداشت آماده سازی با غلظت 1 میلی گرم در میلی لیتر در آب حل می شود و یک محلول شفاف ایجاد می کند.

 شماره EC232-564-0
 شماره کمیسیون آنزیم (EC)1.4.3.2 (BRENDA | IUBMB)
شماره CAS9000-89-9
 NACRESNA.54
 شماره MDLMFCD00131454
نوعنوع I (سم خشک)
سطح کیفیت200
انحلال پذیریH2O: محلول 1.0 میلی گرم در میلی لیتر ، شفاف (روشن)
mol wt130 کیلو دالتون
نوع I را تایپ کنید

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ