سدیم استات 1 کیلویی کد S8750 کمپانی سیگما آلدریچ
استات سدیم ، NaCH 3 COO، همچنین به اختصار Na O Ac ، [8] نمک سدیم اسید استیک است . این نمک لذیذ بی رنگ کاربردهای گسترده ای دارد.

بیوتکنولوژیک  
استات سدیم به عنوان منبع کربن برای کشت باکتری ها استفاده می شود . استات سدیم همچنین برای افزایش بازده جداسازی DNA با رسوب اتانول مفید است.  

صنعتی  
استات سدیم در صنعت نساجی برای خنثی کردن جریان های ضایعات اسید سولفوریک و همچنین به عنوان یک مقاوم در برابر نور هنگام استفاده از رنگ های آنیلین استفاده می شود. همچنین یک عامل ترشی در دباغی کروم است و به جلوگیری از ولکانیزاسیون کلروپرن در تولید لاستیک مصنوعی کمک می کند . در پردازش پنبه برای پدهای پنبه ای یکبار مصرف، از استات سدیم برای از بین بردن تجمع الکتریسیته ساکن استفاده می شود.  

طول عمر بتن  
استات سدیم برای کاهش آسیب آب به بتن با عمل به عنوان یک درزگیر بتن استفاده می شود، در حالی که از نظر زیست محیطی خوشایند و ارزان تر از جایگزین اپوکسی رایج برای آب بندی بتن در برابر نفوذ آب است.   

غذا  
استات سدیم ممکن است به عنوان چاشنی به غذا اضافه شود، گاهی اوقات به شکل دی استات سدیم ، یک کمپلکس یک به یک از استات سدیم و اسید استیک،  با توجه به شماره E262 . اغلب برای دادن طعم نمک و سرکه به چیپس سیب زمینی استفاده می شود و ممکن است به عنوان جایگزینی برای خود سرکه روی چیپس سیب زمینی استفاده شود زیرا رطوبت را به محصول نهایی اضافه نمی کند.  استات سدیم (بی آب) به طور گسترده ای به عنوان یک عامل افزایش دهنده ماندگاری، عامل کنترل pH استفاده می شود. خوردن آن در غلظت کم بی خطر است.  

محلول بافر  
محلول استات سدیم (نمک پایه اسید استیک) و اسید استیک می تواند به عنوان یک بافر برای حفظ سطح نسبتاً ثابت pH عمل کند. این به ویژه در کاربردهای بیوشیمیایی که در آن واکنش‌ها در محدوده اسیدی خفیف (pH 4-6) وابسته به pH هستند، مفید است.
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ