پلی ونیل فلوراید 100 گرمی کد 427144 کمپانی سیگما آلدریچ
اعتبار قیمت 1401.4.30
یادداشت
پلی وینیلیدین فلوراید یا پلی وینیلیدین دی فلوراید ( PVDF ) یک فلوروپلیمر ترموپلاستیک بسیار غیر واکنشی است که از پلیمریزاسیون وینیلیدین دی فلوراید تولید می شود .
فرمول -(C 2 H 2 F 2 ) n -
شناسه ها 24937-79-9

شرح 
PVDF یک پلاستیک تخصصی است که در کاربردهایی که به بالاترین خلوص و همچنین مقاومت در برابر حلال ها، اسیدها و هیدروکربن ها نیاز دارند، استفاده می شود. PVDF در مقایسه با سایر فلوروپلیمرها مانند پلی تترا فلوئورواتیلن دارای چگالی کم 1.78 گرم بر سانتی متر مکعب است .

این به شکل محصولات لوله کشی، ورق، لوله، فیلم، صفحه و عایق سیم ممتاز موجود است. می توان آن را تزریق، قالب یا جوش داد و معمولا در صنایع شیمیایی، نیمه هادی، پزشکی و دفاعی و همچنین در باتری های لیتیوم یون استفاده می شود. همچنین به عنوان یک فوم سلول بسته متقاطع ، که به طور فزاینده ای در کاربردهای هوانوردی و هوافضا استفاده می شود، و به عنوان یک رشته چاپگر سه بعدی عجیب و غریب موجود است. همچنین می توان از آن در تماس مکرر با محصولات غذایی استفاده کرد، زیرا مطابق با FDA است و زیر دمای تخریب آن غیر سمی است. 

به عنوان یک گرید پودری ریز، یک ماده تشکیل دهنده در رنگ های سطح بالا برای فلزات است. این رنگ های PVDF براقیت و حفظ رنگ فوق العاده خوبی دارند. آنها در بسیاری از ساختمان های برجسته در سراسر جهان مانند برج های پتروناس در مالزی و تایپه 101 در تایوان و همچنین در سقف های فلزی تجاری و مسکونی استفاده می شوند.

غشاهای PVDF در وسترن بلات برای تثبیت پروتئین ها استفاده می شود، زیرا میل ترکیبی غیر اختصاصی آن برای اسیدهای آمینه است.

PVDF همچنین به عنوان یک جزء اتصال دهنده برای الکترود کربن در ابرخازن ها و سایر کاربردهای الکتروشیمیایی استفاده می شود.

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ