ارتو دی کلروبنزن
ارتو دی کلرو بنزن (Ortho Dichlorobenzene یا به اختصار ODCB) در صنایع مختلف، از جمله صنایع ایزوسیاناتی، کاربردهایی دارد. ایزوسیانات‌ها یا ایزوسوسیانات‌ها، ترکیبات شیمیایی با فرمول عمومی R-NCO هستند و مهمترین نماینده آنها ایزوسوسیانات تولوئن (Toluene diisocyanate یا به اختصار TDI) است. کاربرد ارتو دی کلرو بنزن در صنایع ایزوسیانات به عنوان یک ماده حلال و ماده شیمیایی پیش‌ساز برای تولید TDI مهم است. 

در فرآیند تولید TDI، از ارتو دی کلرو بنزن به عنوان یک ماده شیمیایی اصلی برای تولید میترویلن دی ایزوسیانات (MDI) استفاده می‌شود. MDI به عنوان یک پیش ماده مهم برای تولید ایزوسیانات‌ها مورد نیاز است. ارتو دی کلرو بنزن در این فرآیند به عنوان یک منبع کلر مورد استفاده قرار می‌گیرد و در تولید MDI نقش مهمی ایفا می‌کند.

کاربرد ODCB در فرآیند تولید ایزوسیانات‌ها به دلیل ویژگی‌های شیمیایی خاص آن از اهمیت بسیاری برخوردار است. ویژگی‌های حلالی و خواص شیمیایی این ترکیب، او را به یک ماده اصلی در تولید ایزوسیانات‌ها تبدیل کرده است. از ایزوسیانات‌ها به عنوان پیش مواد در تولید انواع محصولات مهمی مانند پلی‌یورتان (Polyurethane)، کف‌پوش‌ها، عایق‌ها، و فوم‌های پلی‌یورتان استفاده می‌شود.
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان

ابزار وبلاگ