کازو براث ۵۰۰ گرمی کد 100800 مرک آلمان
محیط کشت تریپیتیک سوی براث یا کازو براث یک محیط کشت گرانوله فیلتر شده است که به راحتی در آب سرد هم قابل حل شدن است. از این محیط کشت در صنعت داروسازی بسیار استفاده میشود. میزان 30 گرم بهترین انحلال پذیری را دارا است.
توضیحات کلی
محیط گرانوله قابل فیلتر کردن سرد و تابش گاما برای اعتبارسنجی میکروبیولوژیکی فرآیندهای پر کردن آسپتیک (آزمون پر کردن رسانه یا شبیه‌سازی فرآیند آسپتیک) است. رسانه ها به صورت بسته بندی سه گانه و اتاق تمیز آماده برای امنیت نهایی فرآیند آسپتیک عرضه می شوند. دانه بندی شده است که حلالیت عالی را حتی در آب سرد تضمین می کند. فیلترپذیری سرد با آزمایش های گسترده شامل مواد خام، نمونه های پیش تولید، در فرآیند و کنترل محصول نهایی به دست می آید.

کاربرد
این آبگوشت برای تست های پر شدن مدیا یا شبیه سازی فرآیند آسپتیک با توجه به توصیه های "راهنمای آسپتیک FDA" در خطوط تولید آسپتیک مناسب است. با توجه به پایه مواد مغذی غنی، این محیط برای کشت میکروارگانیسم‌های حتی سریع نیز مناسب است. این محیط مایع کاربرد خود را در صنعت داروسازی پیدا می کند.

پیوند
جایگزین: 1008005007

یادداشت های دیگر
نحوه عمل: محیط کشت دهیدراته با 76-48 کیلو گری پرتودهی گاما می شود. شدت تابش تضمین می کند که باکتری ها، هاگ ها، ویروس ها و مایکوپلاسما از بین می روند. نسبت به سایر محصولات تجاری موجود، سطح بالاتری از امنیت را با توجه به میکروارگانیسم های مقاوم در برابر تشعشع فراهم می کند.

جهت خرید اینترنتی این محصول با قیمت رقابتی میتوانید درخواست خود را از طریق واتس آپ 09125344368 ارسال نموده کارشناسان ما در اسرع وقت مشخصات فنی ، آنالیز و اطلاعات فنی همراه با قیمت را ارسال مینمایند.
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ