باسیلوس سرئوس سلکتیو ساپلمنت کد 109875 واحد 10ویال

مکمل انتخابی باسیلوس سرئوس حاوی پلی میکسین B سولفات به شکل لیوفیلیزه است . در طول کشت باسیلوس سرئوس رشد فلور باکتریایی همراه را سرکوب می کند. مکمل لیوفیلیزه را با افزودن 1 میلی لیتر آب مقطر استریل حل کنید.

آیا باسیلوس سرئوس آگار انتخابی است یا افتراقی؟

آگار انتخابی باسیلوس سرئوس بر اساس محیط تشخیصی و انتخابی PEMBA بسیار اختصاصی است که توسط هالبروک و اندرسون 1 برای جداسازی و شمارش باسیلوس سرئوس در غذاها ایجاد شده است.

چه آگاری برای باسیلوس سرئوس استفاده می شود؟

آگار MYP محیط استاندارد برای پوشش B. Cereus بوده است، اما گزینش پذیری کمی دارد بنابراین فلور پس زمینه مهار نمی شود و می تواند حضور B. Cereus را بپوشاند. باکارا یک آگار انتخابی و دیفرانسیل کروموژنیک است که باعث رشد و شناسایی B می شود.

آیا باسیلوس سرئوس در نوترینت آگار رشد می کند؟

باسیلوس سرئوس یک باسیل هوازی، گرم مثبت، کاتالاز مثبت است که ممکن است آندوسپورهای بیضی شکل مرکزی تولید کند. سلول‌های رویشی به‌صورت منفرد یا در زنجیره‌های کوتاه ایجاد می‌شوند و ارگانیسم به آسانی روی محیط‌های آگار مغذی و پپتون رشد می‌کند تا کلنی‌های دانه‌دار یا چروکیده تولید کند.

چگونه می توان باسیلوس سرئوس را جدا کرد؟

باسیلوس سرئوس یک اسپورساز هوازی است که معمولا در غذاهای خام و فرآوری شده یافت می شود. بیماری های منتقله ازغذا مرتبط با این پاتوژن در درجه اول ناشی از مصرف غذاهای پخته شده با یخچال ناکافی است. مانیتول- زرده تخم مرغ-پلی میکسین آگار (MYP) به طور گسترده ای برای جداسازی و شمارش پاتوژن استفاده می شود.

جهت خرید اینترنتی محیط کشتهای مرک آلمان لطفا درخواست خود را از طریق واتس آپ 09125344368 به 
آزمیران ارسال کنید کارشناسان ما در اسرع وقت قیمت رقابتی محصول را همراه با برگه آنالیز و دیتاشیت محصول ارسال مینمایند 

اعتبار قیمت:1402.8.15
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۶,۲۵۵,۰۱۱ تومان

ابزار وبلاگ